Laura Stoica – Mereu mă ridic (nu-i nimic)

7 Days of Trust propune astăzi melodia “mereu mă ridic” interpretată de Laura Stoica.

Un cântec pop-rock frumos care se remarcă prin super vocea și prezența scenică a Laurei. O melodie în care Laura trăiește cu zâmbetul pe buze și care te poate motiva imediat 🙂

Mai jos pot fi regăsite: Link către videoclip, informații despre Laura și, bineînțeles, versurile melodiei!

laura stoica

Sursă foto: muzicabuna.ro

1. Link către videoclip: mereu mă ridic

2. Link Info despre Laura: Wiki. Română / Wiki. Engleză

Versuri:

Dacă-mi vine să plâng, plâng și îmi trece;
Dacă pierd, spun mereu: „Nu-i nimic!”
Una caldă și-apoi una rece,
Astăzi cad, mâine iar mă ridic.

Toate trec, nu-i nimic,
Viața merge mai departe,
Cad și mă ridic
Și mereu îmi zic:

Nu-i nimic, ce dacă!?
Tot ce-i rău o să treacă,
Strigă cu mine odată:
Nu-i nimic!
Cad și mereu mă ridic.

Dacă astăzi simt că toate mă dor
Mâine știu că-mi va fi mai ușor.

Toate trec, nu-i nimic,
Viața merge mai departe,
Cad și mă ridic
Și mereu îmi zic:

Nu-i nimic, ce dacă!?
Tot ce-i rău o să treacă,
Strigă cu mine odată:
Nu-i nimic!
Cad și mereu mă ridic.
(bis)

17.02.2015
Astăzi este cea mai importantă zi din viața ta!
