Sfârşit

Gata, s-a încheiat?

– Da. Nu mai pot face nimic. Nici nu am simţit când s-a apropiat. Am crezut că am tot timpul din lume pentru a-mi pune în aplicare planul însă situaţiile neaşteptate mi-au dat peste cap toate strategiile. Îmi este teamă să o iau de la început, să mă gândesc la alte soluţii, să le pun în aplicare etc. Pur şi simplu mi-a ajuns. Prea multe oportunităţi ratate. Poate a fost şi vina mea.

– Nu mai fi aşa de pesimist. Eşti într-o stare nu tocmai de dorit, însă acum trebuie să te relaxezi şi apoi să revii în forţă.

Sursa foto: http://thelivinglabyrinth.net/2009/06/29/ice-worlds-walking-in-winter-wonderlands/

M-am săturat să tot revin în forţă. Nu este nimic constant. Şi nu îmi spune că aşa trebuie să fie, că este neapărată nevoie de un echilibru care să fie compus şi din dezamăgiri şi din bucurii. Vreau ceva constant. Echilibrul meu este stabilitatea, consolidarea unei idei, unei strategii şi dezvoltarea acesteia.

Ştiu ce simţi. Dar acum, te rog, vezi poate reuşeşti să mai salvezi ceva din ceea ce eşti pe cale să pierzi.

– Nu mai pot salva nimic. De fapt nimic nu a fost al meu. Am impresia că am tot împrumutat. Să se ducă toate, poate aşa este mai bine.

– Tu acum eşti resemnat. Ştii foarte bine că într-o astfel de stare tinzi să gândeşti negativ.

– Ştii ce? Măcar starea aceasta pot să o controlez. O înţeleg, nu e pretenţioasă, nu trebuie să o dezvolt, nu trebuie să tremur. Starea aceasta este singurul meu camard.

– Şi gata? Renunţi?

– Da. Am să plec acum. “El” a venit.

– Cine este “El”?

Cum cine? Cel care te epuizează, care te stoarce de energie şi îţi arată că drumul tău s-a încheiat. Este acela care te face să spui: “Am ajuns la capăt. Am pierdut”. Se remarcă prin faptul că încearcă să-ţi taie elanul, să-ţi înlăture entuziasmul, să te blocheze, să-ţi pună bariere, să nu te lase să acţionezi, să te oprească. Este sfârşitul

Sursa foto: http://silentmajority09.com/2011/05/19/world-saturday-21st-2011/

Şi te poţi înţelege sau poţi intra în competiţie cu “sfârşitul”?

– De intrat poţi să intri. Chiar în orice moment. Dar de obicei te învinge.

– Eu cred totuşi că o să încerci să te zbaţi, să te străduieşti pentru că eşti mai puternic decât sfârşitul.

– Ai dreptate. Dacă tot sunt la final, măcar să mizez pe ultima carte. Totul sau nimic.

– Exact. Şi nu uita, cele patru principii care te pot ajuta în competiţia cu “sfârşitul”: Curajul, iniţiativa, răbdarea, înţelegerea.

– Se apropie “Sfârşitul”. Este timpul să-l cunoşti.

– Da. Este vremea să-l cunosc pe cel care este posibil să-mi şteargă din minte tot ceea ce cunoscusem înainte de el.

– Cam aşa ceva.

– Bine. Ne vedem la “viitorul început”.

