Devadata.  Cea mai prietenoasǎ librǎria virtualǎ. (www.devadata.ro)

Este ora 23:14. Avem parte de o seara minunatǎ, tocmai bunǎ pentru a scrie un articol despre librǎria Devadata. Ce este cu aceastǎ librarie?

Este una dintre acele librǎrii online unde, chiar dacǎ nu-ţi vine sǎ crezi, ai parte de universul virtual al cǎrţilor, muzicii, jocurilor, documentarelor, pe care le poţi cumpǎra la preţuri normale, potrivite pentru un om care doreşte sǎ se îmbogǎţeascǎ în domeniul cultural, sǎ se relaxeze procurând un film, un joc, sau o muzicǎ plǎcutǎ. Sunt prezente şi reduceri, însǎ acestea sunt prezente peste tot. Sunt sincer, şi vǎ spun cǎ reducerile oferite de aceastǎ librǎrie sunt normale, vǎ ajutǎ şi atât. Fǎrǎ exagerǎri şi fǎrǎ dramatizǎri. Intraţi şi convingeţi-vǎ singuri (www.devadata.ro)

Vizitând librǎria (www.devadata.ro), staţionând câteva momente bune la aceastǎ gazda online a dumneavoastrǎ, veţi putea consulta o arie importantǎ de domenii literare, precum (SF şi Fantasy; Casǎ şi Grǎdinǎ; Aventuri; Istorie şi Geografie, cǎrţi pentru adulţi, cǎrţi pentru educaţie; Dicţionare; Cǎrţi spirituale; Tradiţie; Sport; Karate; Paranormal; Psihologie; Religie şi multe alte domenii interesante). Eu lucrez la aceastǎ librǎrie care, pe de altǎ parte, este şi editurǎ. La editurǎ sunt prezente cǎrţi precum: Celebra serie de romane “Cavalerii Pardaillan”, de Michel Zevaco; Carţi de Pavel Coruţ din Colecţia “Octogonul”; Cǎrţi de ecologie, precum “Pǎdurile României”, autor Aurel Ungur, cǎrţi de Yoga, şi anume “Raja Yoga”.

Sunt angajat Devadata şi, da, îmi fac publicitate. Însǎ nu-mi fac aceasta publicitate doar de dragul de a o face. Fiind student, am observat oportunitǎţile pe care le am în ceea ce priveşte cǎrţile pe care le pot obţine. Într-un timp destul de rapid dupǎ efectuarea comenzii, cǎrţile nu se fac aşteptate. Uneori comanda ta poate sosi în decurs de doar douǎ zile, alteori în decursul a mai multora. Totuşi, pentru o librǎrie care lucreazǎ şi prin colete poştale, pot spune cu mândrie cǎ este destul de rapidǎ. (Sper sǎ mǎ avanseze în funcţie şeful meu, domnul Ghimpu, când vede ce articol superb am creat :p. Glumesc şi eu, desigur.)

Librǎria existǎ de peste 16 ani de zile. În aceastǎ perioadǎ experienţa domeniului de lucru s-a conturat în aşa fel încât, pot spune cu siguranţǎ cǎ eficacitatea în muncǎ este evidenţiatǎ prin calitatea oferitǎ de cǎtre Devadata. Eu lucrez de aproximativ 2 ani. Îmi place tare mult. Chiar dacǎ sunt angajat, mai command şi eu cǎrţi. Uneori, în pauze, la librǎrie, mai citesc câteva pagini din diverse cǎrţi. Îmi prinde bine 😀

Sfatul meu este sǎ vizitaţi librǎria, sǎ vǎ faceţi o impresie, sǎ comandaţi dacǎ vǎ intereseazǎ ceva. Spune-ţi şi prietenilor sau cunoştinţelor despre aceasta oportunitate, librǎria Devadata.

Având în vedere cǎ trǎim într-o societate unde asistǎm la o continuǎ dezvoltare a carierei profesionale, ce ocupǎ din ce în ce mai mult timp viaţa omului, nu ar fi oare de dorit ca prin câteva clicuri sǎ comande rapid ceea ce îşi doreşte? Nu ar fi oare de dorit ca omul sǎ aibǎ acces mai rapid la ceea ce îi place şi îl îmbogǎţeşte cultural?

Unul dintre avantaje ar fi ca se reduce timpul de cǎutat prin librǎrii. Aici, la Devadata, tastaţi la “Search” ceea ce doriţi şi este posibil sǎ gǎsiţi ceea ce vreţi. Daca nu se întâmplǎ acest lucru, puteţi trimite un e-mail librǎriei şi specificaţi ce carte sau cd doriţi, iar noi vom încerca sǎ ne aprovizionǎm de la angrosişti pentru a vǎ mulţumi. Dupǎ cum vedeţi, avem modalitǎţi gândite întocmai pentru client! 🙂

Am lǎudat cam mult librǎria… Haideţi sǎ vǎ spun cum am ajuns eu la librǎrie.

Povestea e relativ simplǎ. Îmi cǎutam un loc de muncǎ cu program part-time, pentru a mǎ putea duce şi la facultate. Dupǎ ce îmi dǎdusem demisia cu vreo trei luni din Unirea Shopping Center deoarece lucram vreo 12 ore pe zi, cu o zi pauzǎ recunosc însǎ, având acest regim de lucru nu mǎ puteam duce destul de des la facultate.

Dupǎ ce am plecat din Unirea, am tot aplicat pe e-jobs. Am perseverat ca sa zic aşa.  Când eu aplicam, Devadata avea nevoie de un om, avea nevoie de o speranţǎ, de un erou. Existau, ce e drept, candidaţi, candidaţi obişnuiţi, şi apoi eu, Mihai Silviu Botezatu, un candidat nemaivǎzut, nemaiîntâlnit. 😛 Am fost acceptat şi de vreo 2 ani, aşa cum am mai spus, tot lucrez la aceastǎ editurǎ şi librǎrie. Am fost la un interviu de vreo 15 minute, mi-a placut. Domnul Ghimpu, şeful meu, avea o experienǎ solidǎ în domeniu, am învǎţat şi în continuare învǎţ lucruri profesionale extraordinare de la dânsul, sper cǎ şi el de la mine :P.

Una dintre zilele de lucru aratǎ cam aşa: Introducerea comenzilor, contactarea clienţilor, crearea coletelor, întreţinerea relaţiei cu poşta, redactare de texte, postare de poze şi texte, efectuǎri de operaţiuni contabile, discuţii filozofice cu şeful meu sau, uneori, discuţii politice cât şi despre lume în general, bunǎ dispoziţie, zâmbete şi mulţumire uneori, zâmbete şi nemulţumire alteori. O varietate de chestiuni 😀

Sfat de la mine: Intraţi pe Devadata şi minunaţi-vǎ (www.devadata.ro)

Eu vǎ urez o searǎ cât mai buna. Dacǎ aveţi întrebǎri, puteţi sǎ mi le adresaţi. Atât pe blog, cât şi pe e-mailul personal (mihaisilviubotezatu@yahoo.com). Alegerea vǎ aparţine.

Pe final, vreau sǎ ii mulţumesc domnului Ghimpu pentru activitatea pe care a depus-o pentru librǎrie şi, la fel de important, pentru faptul cǎ facem o echipǎ bunǎ.

La revedere! Vorbim 🙂

